هرآنچه در برنامه نود گذشت

کد خبر : 49    زمان ارسال : سه شنبه 1392/02/24 08:15

پرسپوليس با 44 درصد برنده مسابقه پيامکی

هرآنچه در برنامه نود گذشت


برنامه نود از ساعت 22:31 دوشنبه شب 23 ارديبهشت ماه 1392 به روی آنتن شبکه سوم سيما رفت.


برنامه نود از ساعت 22:31 دوشنبه شب 23 ارديبهشت ماه 1392 به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، در سوال مسابقه نظرسنجي پيامکي برنامه از ببيندگان سوال شده بود که طرفدار چه تيمي هستيد.


 

نکات برجسته تيم ها در ليگ دوازدهم:



ابراهيم ميرزابيگي کارشناس داوري برنامه بود.


 

دقايقي از برنامه به راي صادره کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص تباني هاي گسترده در ليگ دسته اول و محروميت ها و جرايم نقدي زيادي که از سوي کميته انضباطي صادر شده است اختصاص داشت.

محمد پارسا بازيکن پيشين تيم سايپا که در جريان يک بازي فوتبال دچار مصدوميت شده است از ميهمانان ويژه بازي استقلال و داماش بود.

برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از فدراسيون فوتبال خواسته بودند با تيم هاي تباني کننده با ديده اغماض نگاه کند!

دقايقي از برنامه نود به جشن قهرماني استقلال اختصاص داشت.



جواد نکونام بازيکن بزرگ، بين المللي و کاپيتان تيم ملي فوتبال در يک حرکت فوق العاده و کم نظير در فوتبال کشورمان در مراسم جشن قهرماني تيم استقلال با پيراهني که تصوير مهدوي کيا روي آن حک شده بود، حضور يافت.

اولين ارتباط تلفني برنامه با جواد نکونام بازيکن تيم استقلال تهران و کاپيتان تيم ملي برقرار شد؛ نکونام در صحبتهاي خود گفت: اين يک حرکت دلي بود براي تقدير از زحمات مهدوي کيا، اين کار من يک کار خيلي کوچک بود و اگر مهدي در کشوري ديگر بود مطمئنا يک جشن بزرگ براي او برپا مي شد و اين کار من به خاطر زحمات مهدي در تيم ملي و حضور پرافتخار و يازده ساله وي در آلمان بود. اين کار من يک کار کوچک بود و مهدوي کيا يک بازيکن بسيار بزرگ بود.

وي در ادامه گفت: زمانيکه من در اوساسونا مصدوم بودم اين کار را براي من انجام دادند و يا اينکه براي مسعود شجاعي انجام دادند و يا اينکه بازيکنان رئال مادريد براي آبيدال اين کار را انجام دادند اما متاسفانه اين کار چون در ايران انجام نمي شود بسيار نمود پيدا کرده است. همين مسائل است که در فوتبال ماندگار است و بازي هر بازيکني روزي به پايان مي رسد.

نکونام در پايان گفت: ما قدر امثال حجازي و قايقران را نمي دانيم و زمانيکه آنها را از دست داديم به ياد آنها مي افتيم. ما بايد همه فوتبالي ها دست به دست هم دهيم و يک جو بسيار خوب و صميمي ايجاد کنيم و به کساني که ديگر در فوتبال نيستند کمک کنيم.

پخش گزارشي از زمين فوتبالي که مهدوي کيا در آن بازي فوتبال را شروع کرد دقايقي از برنامه نود را به خود اختصاص داده بود.

رحيم ميرآخوري يکي از اولين مربيان مهدوي کيا نيز در خصوص سالهاي ابتدايي فوتبال مهدوي کيا صحبتهايي را مطرح کرد.

مهدوي کيا در يکي از خاطرات خود گفت: زمانيکه دانش آموز بودم هم در تيم فوتبال مدرسه بازي مي کردم و هم در تيم هندبال؛ در تيم فوتبال مدرسه با کارت يکي ديگر از بازيکنان شرکت مي کردم اما در بازي پاياني به دليل اينکه مرا مي شناختم بازي نکردم؛ سرانجام در هندبال قهرمان شديم اما در فينال فوتبال که حضور نداشتم سه بر صفر باختيم.

ادامه نکات برجسته تيم ها در ليگ دوازدهم:




حسين جباري زاده در ارتباطي تلفني با برنامه نود گفت: صحبت هاي شما در برنامه نود تاثير زيادي بر روي مسئولين دارد در ضمن 18 تيمي ماندن ليگ برتر تنها خواسته ما نيست و تمامي هجده تيم ليگ برتر اين درخواست را داشتند. مگر قرار نبود جام حذفي برگذار نشود اما به دليل تاثير برنامه نود و فشار شما بر روي فدراسيون اين جام برگزار شد.

وي در ادامه گفت: اگر قرار است تصميم اشتباهي گرفته شود بايد اين تصميم اشتباه اصلاح شود، زمانيکه ليگ ما 16 تيمي بود و بعد 18 تيمي شد چرا کسي اعتراض نکرد؟ اکنون در تمام دنيا ليگ ها پيشرفت مي کنند، در قطر ليگ 12 تيمي به 14 تيم افزايش پيدا کرده است اما ما تعداد تيم هايمان را کم مي کنيم در حاليکه وسعت کشور ما چندين برابر قطر است.

فردوسي پور: اگر معيار نظر مردم باشد ما در گذشته اين کار را انجام داديم و جالب اينکه مردم نيز خواستار برگزاري ليگ 16 تيمي هستند.


جباري زاده: اين نظر سنجي هاي شما براي دو و چهار سال قبل است الان نظر مردم عوض شده است.

فردوسي پور: هرچقدر تعداد تيم ها بيشتر باشد به نفع ما و تمام رسانه هاست اما اگر اين کار انجام شود استقلال فدراسيون از بين مي رود و بايد فدراسيون را تعطيل کنند.

جباري زاده: با اين وجود حق تيم ما که از ليگ کارگري شروع کرده است ضايع مي شود؛ ما زحمات زيادي کشيديم تا اين تيم به اينجا رسيده است.

فردوسي پور: بازهم تلاش کنيد که به ليگ برتر بازگرديد مثل تيم هاي بزرگ دنيا نظير هرتابرلين که با وجود اينکه اين همه بازيکن به تيم ملي آلمان تحويل داده است به بوندس ليگاي بي سقوط کرد.

محمدرضا خلعتبري مهاجم تيم سپاهان مهمان حضوري برنامه نود بود.

وي در صحبتهاي خود گفت: اين فصل، فصل بسيار خوبي را پشت سر گذاشتم و در اين فصل تنها دوبار به دليل تمارض و دريافت کارت زرد محروم شدم.

خلعتبري در خصوص پيشنهادهايي که از تيم هاي مختلف قبل از شروع فصل داشته است، گفت:در دبي که بودم قبل از بازي فينال جام خليج فارس شيريني سرپرست تيم پرسپوليس به آنجا آمد و با من صحبت کرد.

وي راجع به شيطنت هايي که در زمين فوتبال انجام مي دهد گفت: اين کارها براي دوران جواني من بوده است و اکنون بازيکن باتجربه اي شده ام و ديگر از اين شيطنت ها نمي کنم.


 

خلعتبري در خصوص تعداد پاس هاي گلي که داده است گفت: تا کنون 14 پاس گل در ليگ برتر و فکر مي کنم 6 پاس گل هم در ليگ قهرمانان آسيا به بازيکنان سپاهان داده ام.

خلعتبري در خصوص اين عکس گفت: در اين صحنه به دليل اينکه از تيم استقلال جلو بوديم به طالبي گفتم زمين را به آهستگي ترک کند تا مقداري از زمان بازي کشته شود!

خلعتبري درخصوص مارادونا گفت: مارادونا واقعا شخصيت بزرگي داشت و با تمامي بازيکنان بسيار خوب رفتار مي کرد. به نظر من ليونل مسي هم بازيکن بزرگي است و بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال دنياست اما نمي توان اين دو را با هم مقايسه کرد.

اسماعيل حسن زاده رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در ارتباطي تلفني با برنامه نود در خصوص راي صادر شده ليگ دسته اول گفت: موضوع زشتي موضوع پرونده ما بود و دو سه هفته وقت ما را گرفت. ما سعي کرديم قانونمندانه عمل کنيم و تلاش کرديم برخي از مسائل را محرمانه پيگيري کنيم. کساني هم که محروم شده اند مي توانند با تشريفات قانوني به آراي صادره در کميته استيناف اعتراض کنند. ضمن اينکه اين پرونده هنوز مفتوح است و ممکن است در آينده مسائل ديگري مطرح شود.

حسن زاده در ادامه گفت: در خصوص اعضاي تيم استقلال صنعتي خوزستان که محروم شده اند اين را بايد بگويم که آنها به ضرر تيم خودشان کار کرده اند و مي توانستند به صورت مستقيم به ليگ برتر صعود کنند که به خاطر اين مسائل صورت نگرفته است.

وي در ادامه درخصوص اينکه چه تيمي به ليگ برتر صعود مکي کند، گفت: اينکه حکم ما باعث مي شود چه تيمي به ليگ برتر صعود کند در صلاحيت ما نيست و بايد مسئولين مربوطه در اين خصوص تصميم بگيرند.

حسن زاده در پايان صحبتهايش گفت: ما تلاش کرديم بر اساس علم توان و منطقمان راي را صادر کنيم و ممکن است اين راي در کميته استيناف تغيير کند.

طرفداران تيم تراکتورسازي تبريز خواهان ادامه همکاري اين تيم با توني اوليويرا مربي پرتغالي که از اين تيم کنار گذاشته شده است، بودند.

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس مهمان تلفني بعدي برنامه نود بود. وي در صحبتهاي خود گفت: الان تکليف مربيان تيم هاي سپاهان و استقلال مشخص نيست، پرسپوليس هم مثل بقيه تيم ها اما در اين فصل بايد زمان را رعايت کنيم و مي خواهيم دقت لازم را در انتخابمان مد نظر داشته باشيم.

وي در خصوص گزينه هاي مربيگري پرسپوليس گفت: اعضاي هيئت مديره مي خواهند مربي ايراني و پرسپوليسي باشد و من هم به خاطر اينکه همراهي بکنم اين راه را ادامه مي دهم اما اگر مجبور باشم از اين خط عبور مي کنم و بهترين گزينه را انتخاب خواهم کرد.

رويانيان در خصوص اختلاف نظرش با دايي و احتمال آمدن وي به پرسپوليس گفت: اختلاف نظر من و دايي نمي تواند شرط تصميم گيري من باشد اينجا بحث پرسپوليس است. من در روزي که دايي مي خواست با راه آهن قرارداد امضا کند با وي صحبت کردم و اينگونه که مديرعامل راه آهن اعلام کرده استنبود. هر زمانيکه بخواهيم با دايي مذاکره کنيم حتما قبلش با مسئولين باشگاه راه آهن هماهنگ مي کنيم.

مديرعامل پرسپوليس تصريح کرد: خدارا شکر بيشتر پيشکسوتان فوتبال ايران و افراد نامدار فوتبال ايران پرسپوليسي هستند. البته استقلال نيز پيشکسوتان بزرگي نظير حجازي، روشن، مرفاوي و غيره را دارد اما واقعيت اين است که پرسپوليس تيم بسيار بزرگي است. واقعيت تلخي که بايد بگرويم اين است که در طول دو فصل گذشته ما 4 مربي را با نظر کميته فني انتخاب کرديم اما سرانجام آن خوشايند نشد.

وي خاطرنشان کرد: گزينه هاي ما مايلي کهن درخشان و دايي بود که با راه آهن قرارداد امضا کرد. ضمن اينکه کرانچار گزينه مورد نظر ماست که منتظريم تکليف او با تيم سپاهان مشخص شود.

رويانيان در خصوص بازنشستگي خودش توسط دولت گفت: دولت با من رابطه خوبي ندارد و بقايي اعلام کرده است که ماموريت من در ستاد سوخت تمام شده است به هر حال در اين مقطع حساس با تمام توان در خدمت پرسپوليس هستم که تيم آماده شروع فصل آينده شود. ما مي خواهيم که از ظرفيت هاي داخلي استفاده کنيم اما اگر به نتيجه نرسيم تصميم ديگري خواهيم گرفت و به سراغ گزينه هاي خارجي مي رويم.

وي در مورد طلب بازيکنان فصل گذشته پرسپوليس گفت: اين آقاياني که در فصل قبل پرسپوليس را نابود کردند حقشان نيست که پولشان را کامل بگيرند. من فصل قبل بازيکنان را سي درصد جريمه کردم اما يک نفر از بازيکنان اين جريمه را پرداخت نکردند. اين بازيکن مستحق جريمه بودند و اين حق باشگاه و هواداران است که اين برخورد با بازيکنان صورت بگيرد.

فردوسي پور: با نظر چه کسي بازيکنان جديد نظير شجاع خليل زاده و يعقوب کريمي را جذب کريد؟

رويانيان: اين بازيکنان با نظر گل محمدي که سرمربي ما بود جذب شده اند و مربيان جديدي که قرار است با ما قرارداد ببندند نيز روي اين بازيکنان نظر مثبتي دارد.

فردوسي پور: تيم شما طبق نظرسنجي ما پرطرفدار ترين تيم ايران است.

خدارا شکر، اين بزرگي تيم پرسپوليس را نشان مي دهد و اين موضوع کار ما را براي خدمت سخت مي کند.

فردوسي پور: قنبرزاده مديرعامل نفت تهران گفته است که کريمي با ما قرارداد دارد و پرسپوليس که با اين بازيکن مذاکره کرده است دچار تخلف شده است.

رويانيان: ايشان قرارداشان 2 ساله بوده و براي اين موضوع شاهد نيز داريم و در کميته انضباطي شهادت مي دهد.

فردوسي پور: شما در اين فصل نيز به بازيکنان بنز و پورشه و بي ام دبليو مي دهيد؟

رويانيان: اين حرفها را براي ما درآورده اند، هيچوقت خبري از بنز و پورشه نبوده است.

گزارشي از آخرين وضعيت همايون بهزادي که در بيمارستان بستري مي باشد در برنامه دوشنبه شب نود به روي آنتن رفت.


 

پراکندگي برگذاري بازي ها در ليگ ايران و مقايسه آن با ليگ برتر انگليس و بوندس ليگاي آلمان


غلامحسين مظلومي پيشکسوت فوتبال استقلال نيز در بستر بيماري مي باشد.

ادامه نکات برجسته تيم ها در ليگ دوازدهم:


آخرين برنامه نود فصل فوتبال 1391-92 در ساعت 2:43 بامداد سه شنبه 24 ارديبهشت ماه به پايان رسيد و در مسابقه نظر سنجي آن نتيجه زير به دست آمد:


 



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:هرآنچه در برنامه نود گذشت, | 10:1 | نویسنده : محمد |
  • یک لالوند
  • کلبه یاس